Tiekimo vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Klientų užsakymų valdymas (efektyvus ir konstruktyvus komunikavimas su kliento atstovais, užsakymų administravimas verslo valdymo sistemoje, gaminių išvežimo klientams koordinavimas);
  • Žaliavų tiekimo valdymas (pirkimo užsakymų administravimas, komunikavimas su tiekėjais);
  • Tiekėjų paieška, užklausų koordinavimas, dalyvavimas derybose, pirkimo sutarčių su tiekėjais administravimas;
  • Tiekimo proceso efektyvinimas.

Reikalavimai:

  • Darbo patirtis pirkimo ir/ar pardavimo srityje – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Pagrindinės kompetencijos:

  • Analitinis mąstymas ir orientacija į rezultatą;
  • Atsakingumas, iniciatyvumas, organizuotumas;
  • Komandinis darbas;
  • Derybiniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo:

  • Dirbti dinamiškoje tarptautinėje aplinkoje;
  • Tobulinti profesinius ir asmeninius gebėjimus;
  • Pažinti skandinaviško darbo kultūrą;
  • Prisijungti prie draugiško ir jaunatviško kolektyvo.

Darbo vieta Ukmergėje. Kelionė kompensuojama važiuojant iš kito miesto. 
CV su nuoroda „Tiekimo vadybininkas (-ė)“ siųsti el. paštu rja@stansefabrikken.lt iki š.m. gruodžio 19 dienos.
Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su Personalo ir administracijos vadove Rūta Janulevičiene, tel. +370 614 89540